Only Big Bang
Serious Boring
Thursday 14 June 2012 • 10:50 • 0 comments

Asalamualaikum.. Dan Salam dua malaysia Hahaha #ok merepek.. Hai Dah lama aku tak up-to-date blog aku nie kan?? Oppss!!' korang Kesah ape kan?? haha #aku Dah Pham Dah.. Actually Aq boring giler .. hahaha *Dah Pkul 1.28 pagi pegi tdo lah!! But Aq still tak boleh tido.. Hmm ape Aq nk shared cite kat korang ea??? Hah! Aq Ada satu cita !! #LampuMenyala "aku nak cite pasal cuti Sekolah n PPT baru2 nie . Boleh?? Ehh'! Suke hati aku lah ! Blog Aq kan?? Hahaha .. " Hmm cuti skolah nie agak membosankan sebab tak pegi holiday just holiday kat umah jer.. Tapi cuti Sekolah baru2 nieh Best gila !! Sebab cikgu lupa nak Bagi homework hihihihihihi ... Apa yang Aq Buat time Aq cuti skolah nie kat umh just(Pagi-Bangun,mandi,sarapan,tengok Tv )(Tengahari hingga petang- Makan, Tido,Main IPad,and bermacam2 lagi ) (Malam-Tengok Tv, Baca Novel,Tido!) perkara iTu berulang Dan ulang sehingga habes cuti Sekolah tuhh .. Hihihihihi Hurmm.. psal PPT nie Aq Dah dapat result Dah.. Agak mengecewakan , but I'm still happy with my result!! #Kita Dah berusahakan, so iTu semua Dia yang menentukan :) *Smile always .. Mase cuti, Aq Miss gile kat sorng abg nie.. Hmm mesti korang nak tahu kan??' Mne boleh!! (Hanya Allah Dan aku jer yang boleh tahu :p) Huh!! Penat jgak menulis nie .. Habis peluh aku keluar..Hahaha ok lah korang, iTu jer kowt yg Aq nak cite.. Nanti kite cite2 agi, Kalau Ada masa!! Oke I'm "Chauw" Asalamualaikum!!!

Disclaimah
Welcome to my Private Diary. Please Follow ya !' Luv you!.


My Love
Saya suka Group nie tapi yang saya paling paling paling minat ialah BigBang !"