Only Big Bang
Last Day School 2012
Monday 5 November 2012 • 07:48 • 0 comments

  Hai.. Assalamualaikum kepada pembaca2 yang baca post ini .Saya Danny. Bertemu lagi kita di blog ini =) . * Intro* Oke tak nak cakap bnyak lah . Actually, Danny nk cerita tentang Hari Terakhir Sekolah bagi Tahun 2012 .Kiteorang cuti awallah coz bdak Spm nk exam. Danny rasa sedih dan gembira tapi paling banyak sedih la ~ T_T *  Lap Air Mata *. Sedih sebab nk tinggalkan sekolah selama 2 bulan , sedih nk tinggalkan sesi petang , sedih nak tinggalkan cikgu yang ' Tersayang ' dan sedih nak tinggalkan Kawan2 yang kita 

 Dah terlanjur cakap pasal kawan2 , Danny nk share lah ' Beberapa ' Gambar mase hari terakhir sekolah . Sekolah Danny mne boleh bawak phone atau camera , tapi kiteorg bwk jer ~ Bdak baik kan ?? hahahahaha . Oke stop gelak . Dah jom layan gmbr nie semua. Danny akan tulis detailk tentang gmbr nie semua.   
Oke. Ini Aida Afifah bt Lazim .  Aku pnggil die iedah . seorang yang pemalu * konon*
Seorang yang busybody * Sorry iedah * Selalu berkongsi kisah suka dan duka .Apapown aku sayang die ketat2
Aku hara die same kelas lagi tahun depan =0
My beloved bestfriend ^~^
Yang gedik pakai cermin mata tuh dah kenal kan??
Ok. Nak cerita pasal sebelah tuh plak ..
Itu Aliyah . Die classmate aku . Die baik . Dia kaya tapi tak mengaku yang die kaya .
dan die sukee...
HAKIM!!
kahkahakahakahakah..

Kiteorang memang satu kepala . Gila2 . Dan Bodoh2 alam skit .. hahahaha
Sampai guru kelas kite org migran lah pikirkan kami nie ..
hee~ * Gurau aja*
kiteong nie baik lah ~
tak sampai hati nak buat cikgu macam tuhh~ * menipu *

Ok.
Nak kenalkan satu persatu ~
mana tahu berkenan ke ??? Ye idak ??
kahkahkahkah ..
Dari kiri = Ain , Qamarina , Farhana, Aliyah and
me 

Kan dah knalkan  takkan nk ulang lagi kowt ~ Kiteowg mmg kaki
 bergambar
Harap Maklum =)

Ehem3 * batuk *
Ini " Sayang " saya ..
heheheh
mesti nak tahu kenapa saya panggil die sayang ~
hee ~
tak pyah lah ~
 apepown tak der spe yg berani pnggil die sayang kecuali
saya =)
dan lagi satu kami minat actor korea yang same iaitu * LEE MIN HO*
sampai gaduh2 lah saya dgn bdak nie psl LMH
hahahaha
lawak kan??
Saranghae Thomas Foo 

Foo zhi min and Amirul Mirza
dua2 kawan baik saya
hmm
tak tahu nk cakap ape
yg psti
Die kwn saya =)

Chinese Friends
Dari kiri = Mei Tin , Kelsey , Soh liu Suang , Kioko lee and
Yong kai yee

Mamat nie !! Huish geram betul gan budak nie ..
Kiteowg tak boleh jumpa hari2 nak gaduh
hee ~
perkara kecik pown bertekak ~
hahahahaha
bile teringat balik mmg lawak
Name die Irfan Nasriq
Dan die suke Najwa Hanim!
walaupown die tak mengaku tapi gue tahu ~
hahahahahahaha

Me and Ain Zahirah ~
Ain budak yang gile2 , Selalu berkongsi cerita Cinta
hahahahaha
Die yang mulakan perhubungan aku dengan * Suami * aku kahkahkahkah
Kelebihan die , boleh buat mulut sebijik macam
Abg " Ding Dong "
Die buat tuhh jer aku dah tergelak gila2 punye ~
Btw , * suami * saya dan *Abg Ding Dong * tengah exam Besar skang nie ( SPM)
apepown saya doakan lah diorang dpt buat dgn baik!!
Chayokkk  Guys!!!

Si pemalu * Tak nak tunjukkan Gigi ya yg Comel tuhh *


Ini Dayana
Die ini agak annoying ~
hmm
tak de story lah nk cerita pasal die
# Sorry Dayana

My sayang ~
 Hish gedik betul Danny nie =~=
heheheheheheh~

Aliyah me and Qamarina
* Duduk tengah2 kelas *

Ok
Kami geng ~
Gmbr nie mmg comel ~
suke sgt
Dari Kiri = Aida, Qama , Me
Sayang , Amirul and Irfan

Hahahaha
gmbr nie mmg lwak
habis sayang gue kne buli
gan mamat dua ekor nie ~

Candid
Danny tangkapkan gmbr gne Tab Aliyah '

Say Keju!!

Mse nie tgh cakap gan irfan mcm nie dialognye
Me = " Irfan kau tak nak tangkap gmbr gan najwa ke ?? "
Irfan = * Seyum * Aku taknak lah
Me= "Betul nie??"
Irfan = " Yelah !!!'
Hahahaha suke sgt Danny usik mamat nie ~

Aliyah and amirul
Nmpk tak budak * Busybody* tuhh ??
Over kan ???
hahahaha

Aisyah , My sayang and me
pndg tmpat lain ~

Ok yg itu Misha sebelah Qama gedik tuhh
Minah tuh lah yg gedik sgt gn tngkap gmbr dgn misha
hahahahaha apepown Aku syg diorang mcm iedah jgak

Ok waktu nie tgh buat Pbs yg terakhir bgi tahun nie
Saya harap kite semua akn satu kelas lagi ~
Tempat duduk yang sama
perangai yang sama
dan semuanya sama

I MISS YOU
ALL MY CLASSMATES

Kiteowg akan jumpa kali terakhir bagi tahu nie pada # 27 November 2012 # untuk ambik result PAT
Aku tak sabar nak jumpa geng aku ~
Kalau jumpe konferm aku akn peluk diorang ketat2 macam Setahun tak jumpa !!!


Akhir kata saya nak ucapkan selmat berHoliday kepada pelajar2 sekolah yg sdah berHoliday awal macam saya
Segala keTypoan  saya harap anda maafkan
Saya rasa mesti anda rse keliru dgn pengunaan kata ganti diri saya
Saya minta maaf lagi
okay
Jumpa
Lagi
Assalamulaikum

                                                                                                                             


Disclaimah
Welcome to my Private Diary. Please Follow ya !' Luv you!.


My Love
Saya suka Group nie tapi yang saya paling paling paling minat ialah BigBang !"