Only Big Bang
Holiday 2012 !
Thursday 6 December 2012 • 09:27 • 0 comments

Heloo .. Wohoo.. Hai.. Assalamualaikum , pembaca entri ini . Saya mengucapkan bebebanyak Terima Kasih kepada pembaca entri ini kerana sudi membaca Blog or Diari laman saya . Okay Danny rase dah banyak sgt Danny melalut nie hahahaha >,< . Dah lama rasenye Danny tak update blog nie ~ mesti berhabuk sgt! samapai org tak nak singgah pown =( .

Okay, Danny cerita tentang cuti sekolah ~ Hmm cuti kat rumah memang boring Danny asyik layan Twitter jer Cuti nie ~ hihihihi .. Buku? Memang tak la nak sentuh hahaha ~ Pemalas  Danny nie =P
Okay dah tak cerita nie sebenarnya ~ Danny nak cerita tentang holiday with my family ~ Danny bkan holiday dekat luar negara pown ~ Danny org sederhana tak mampu nak holiday jauh2 . Danny Holiday kat Penang , Perlis and langkawi .

Danny bukan pergi small family jer ~But , Big Family ! hahaha .. Yang pergi Keluarga Mak Ita , Ibu Jah , Ayong , Aong amie and my family ~ 5 keluarga jer Danny cakap macam ramai sgt ~ hahahaha
Eh2 Lebih dari satu banyak kan ??

Dalam entri nie , Danny ade "Selitkan " *Beberapa Gambar * untuk korang tengok .So Enjoy!; hehehehe ^()~

Mase nie dekat Bukit Bendera ~ Penang =)
Kecoh sgt YG family nie tokkk!!!
Suara kiteowg je ~ Buat macam Penang tuh kita punya lah !!

Dalam Train nak naik Bukit Bendera . Bersama *Gay Boy * Dua orang yg saya cintai  ^()^
haa~
Muka Natural ~

Huu ~ sejuk !

Hai kami cousin yg Agak Gila2 !!

No Caption ^^

Mak ita and My mom =)
cehhh ,, mesra!

Oppa Gangnam Style !

"InI lah Gay Boy " yang minat Ultraman ~
Diorang mara kalau kiteowg ckp die Gay boy hahahaha

Ini Baru Suku je YG family ~

Tiga Beradik
Mak Gue awet muda kan ???,
0_0

Bananananana
hahahaha
sedap ya !!

With my mum !


Welcome !
tahun lepas pown kte gi sini gak =p

Saya yg berada di tgah tuhh tak tau nak  pose ~
hahahaha
malu kowt org nmpk ~!

Awek2 yg comel ~

macam2 danny beli kat sini ~ 

sempat lagi tuh~

Banyak barang!

Pergi Gua kelam lps gi wang kelian
tapi tak msuk gua sebab train rosak ~
kalau nak pergi kne jalan kaki !
sedih tokkkkk!!!!


Itu jer Danny nak tulis~ Maaf kalau KeTypoan berlaku disini ~
byep ~!
Assalamualaikum !! 


Disclaimah
Welcome to my Private Diary. Please Follow ya !' Luv you!.


My Love
Saya suka Group nie tapi yang saya paling paling paling minat ialah BigBang !"